|
|
|
Index |
|
|
S |
|
H |
K |
ELEKTŘINA
|
C |
|
H02 |
K |
VÝROBA, PŘEMĚNA NEBO ROZVOD ELEKTRICKÉ ENERGIE
|
U |
|
H02P |
K |
OVLÁDÁNÍ NEBO REGULACE ELEKTRICKÝCH MOTORŮ, ELEKTRICKÝCH GENERÁTORŮ NEBO DYNAMOELEKTRICKÝCH MĚNIČŮ
;
OVLÁDÁNÍ TRANSFORMÁTORŮ, REAKTORŮ NEBO TLUMIVEK
[4]
|
M |
|
H02P 5/00 |
K |
Uspořádání speciálně upravené pro regulování nebo řízení rychlosti nebo momentu dvou nebo více elektrických motorů
(
H02P 6/04
,
H02P 8/40
mají přednost
)
[1,8,2016.01]
|
1 |
|
H02P 5/46 |
K |
·
pro regulaci otáček dvou nebo více dynamoelektrických motorů v závislosti jednoho na druhém
[1,8]
|
2 |
|
H02P 5/48 |
K |
· ·
srovnáváním mechanických hodnot vyjadřujících otáčky
[1,8,2016.01]
|
3 |
|
H02P 5/485 |
K |
· · ·
použitím rozdílného pohybu těchto dvou motorů, např. použitím diferenciálních převodovek
[2016.01]
|
3 |
|
H02P 5/49 |
K |
· · ·
přerušovaným uzavíráním nebo otevíráním elektrických kontaktů
[2016.01]
|
2 |
|
H02P 5/50 |
K |
· ·
srovnáváním elektrických hodnot vyjadřujících otáčky
[1,8,2016.01]
|
3 |
|
H02P 5/505 |
K |
· · ·
použitím vyrovnávacích kabelů, např. kabely rotoru a statoru prvního a druhého motoru
[2016.01]
|
3 |
|
H02P 5/51 |
K |
· · ·
Přímá regulace poměru
[2016.01]
|
2 |
|
H02P 5/52 |
K |
· ·
řídicí navíc relativní úhlové natočení
[1,8,2016.01]
|
3 |
|
H02P 5/54 |
K |
· · ·
Srovnávání otáček a polohy mezi motory mechanickými prostředky
[2016.01]
|
3 |
|
H02P 5/56 |
K |
· · ·
Srovnávání otáček a polohy mezi motory elektrickými prostředky
[2016.01]
|
1 |
|
H02P 5/60 |
K |
·
řízení kombinace stejnosměrných a střídavých dynamoelektrických motorů
(
H02P 5/46
má přednost
)
[8]
|
1 |
|
H02P 5/68 |
K |
·
řízení dvou nebo více stejnosměrných dynamoelektrických motorů
(
H02P 5/46
,
H02P 5/60
mají přednost
)
[8]
|
2 |
|
H02P 5/685 |
K |
· ·
elektricky zapojených v sérii, tj. majících stejný proud
[8]
|
2 |
|
H02P 5/69 |
K |
· ·
mechanicky spřažených ozubeným převodem
[8]
|
3 |
|
H02P 5/695 |
K |
· · ·
Diferenciální převod
[8]
|
1 |
|
H02P 5/74 |
K |
·
řízení dvou nebo více střídavých dynamoelektrických motorů
(
H02P 5/46
,
H02P 5/60
mají přednost
)
[8]
|
2 |
|
H02P 5/747 |
K |
· ·
mechanicky spřažených ozubeným převodem
[8]
|
3 |
|
H02P 5/753 |
K |
· · ·
Diferenciální převod
[8]
|