|
|
|
Index |
|
|
S |
|
H |
K |
ELEKTŘINA
|
C |
|
H02 |
K |
VÝROBA, PŘEMĚNA NEBO ROZVOD ELEKTRICKÉ ENERGIE
|
U |
|
H02P |
K |
OVLÁDÁNÍ NEBO REGULACE ELEKTRICKÝCH MOTORŮ, ELEKTRICKÝCH GENERÁTORŮ NEBO DYNAMOELEKTRICKÝCH MĚNIČŮ
;
OVLÁDÁNÍ TRANSFORMÁTORŮ, REAKTORŮ NEBO TLUMIVEK
[4]
|
M |
|
H02P 1/00 |
K |
Uspořádání pro spouštění elektrických motorů nebo dynamoelektrických převodníků
(
pro rozběh synchronních motorů s elektronickými komutátory
H02P 6/20
,
H02P 6/22
;
startování dynamoelektrických krokových točivých motorů
H02P 8/04
;
vektorové řízení
H02P 21/00
)
[1,4,8]
|
1 |
|
H02P 1/02 |
K |
·
Součásti nebo podrobnosti
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/04 |
K |
· ·
Prostředky pro řízení postupu (sledu) spouštění v závislosti na čase nebo proudu, otáčkách nebo jiném parametru motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/06 |
K |
· · ·
Ručně ovládané vícepolohové spouštěče
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/08 |
K |
· · ·
Ručně ovládaný dvoupolohový spínač (typu zapnuto-vypnuto) řídící strojně ovládaný vícepolohový spínač nebo impedance pro rozběh motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/10 |
K |
· · ·
Ručně ovládaný dvoupolohový spínač
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/12 |
K |
· · ·
Spínací zařízení ovládané odstředivě motorem
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/14 |
K |
· · ·
Odporníky (odpory) citlivé na tlak ovládané odstředivě motorem
[1,8]
|
1 |
|
H02P 1/16 |
K |
·
pro spouštění dynamoelektrických motorů nebo dynamoelektrických měničů
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/18 |
K |
· ·
pro spouštěni individuálního stejnosměrného motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/20 |
K |
· · ·
pro postupné snižování odporu v sérii s vinutím kotvy
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/22 |
K |
· · ·
v obou směrech otáčení
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/24 |
K |
· ·
pro spouštění individuálního střídavého komutátorového motoru
(
spouštění univerzálních (stř/ss) komutátorových motorů
H02P 1/18
)
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/26 |
K |
· ·
pro spouštění individuálního vícefázového indukčního motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/28 |
K |
· · ·
postupným zvyšováním napětí přiloženého na primární obvod motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/30 |
K |
· · ·
postupným zvyšováním napájecího kmitočtu primárního obvodu motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/32 |
K |
· · ·
přepínáním z hvězdy do trojúhelníka
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/34 |
K |
· · ·
postupným snižováním impedance sekundárního obvodu
[1,8]
|
4 |
|
H02P 1/36 |
K |
· · · ·
přičemž impedancí je kapalinový odpor
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/38 |
K |
· · ·
změnou počtu pólů
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/40 |
K |
· · ·
v obou směrech otáčení
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/42 |
K |
· ·
pro spouštění individuálního jednofázového indukčního motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/44 |
K |
· · ·
přeměnou fáze pomocí kondenzátoru
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/46 |
K |
· ·
pro spouštění individuálního synchronního motoru
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/48 |
K |
· · ·
změnou počtu pólů
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/50 |
K |
· · ·
přechodem z asynchronního na synchronní chod
(
H02P 1/48
má přednost
)
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/52 |
K |
· · ·
postupným zvyšováním napájecího kmitočtu motoru
[1,8]
|
2 |
|
H02P 1/54 |
K |
· ·
pro spouštění dvou nebo více dynamoelektrických motorů
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/56 |
K |
· · ·
současně
[1,8]
|
3 |
|
H02P 1/58 |
K |
· · ·
postupně
[1,8]
|