|
|
|
Index |
|
|
S |
|
G |
K |
FYZIKA
|
C |
|
G06 |
K |
POČÍTÁNÍ
;
VÝPOČTY NEBO ČÍTÁNÍ
|
U |
|
G06T |
K |
ZPRACOVÁNÍ NEBO VYTVÁŘENÍ OBRAZOVÝCH DAT, OBECNĚ
[6,8]
|
M |
|
G06T 3/00 |
K |
Geometrické obrazové transformace v rovině obrazu
[6,8,2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/02 |
K |
·
Afinní transformace
(
pro registraci obrazu
G06T 3/147
;
pro mozaikování obrazu
G06T 3/4038
)
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/04 |
K |
·
Transformace zachovávající kontext, např. pomocí mapy důležitosti
(
transformace obrazu z panosférické do válcové soustavy souřadnic
G06T 3/12
)
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/047 |
K |
· ·
Transformace perspektivy rybího oka nebo širokoúhlé transformace
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/053 |
K |
· ·
Prezentace detailů v kontextu
(
transformace perspektivy rybího oka nebo širokoúhlé transformace
G06T 3/047
)
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/06 |
K |
·
Topologické mapování struktur vyšších rozměrů na povrchy nižších rozměrů
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/067 |
K |
· ·
Přetvoření nebo rozvinutí trojrozměrných stromových struktur do dvojrozměrných rovin
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/073 |
K |
· ·
Transformace rotačních ploch na rovinné obrazy, např. válcové plochy na rovinné obrazy
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/08 |
K |
·
Promítání obrazů na jiné než rovinné povrchy, např. geodetické sítě
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/10 |
K |
·
Výběr transformačních metod podle vlastností vstupních obrazů
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/12 |
K |
·
Transformace obrazu z panosférické do válcové soustavy souřadnic
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/14 |
K |
·
Transformace pro registraci obrazů, např. úprava nebo mapování pro zarovnání obrazů
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/147 |
K |
· ·
pomocí afinních transformací
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/153 |
K |
· ·
pomocí pružného přichytávání
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/16 |
K |
·
Časoprostorové transformace, např. video-kubismus
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/18 |
K |
·
Pokřivení obrazu, např. přeuspořádání jednotlivých pixelů
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/20 |
K |
·
Lineární překlad celých obrazů nebo jejich částí, např. panorámování
[6,8]
|
1 |
|
G06T 3/40 |
K |
·
Změna měřítka celých obrazů nebo jejich částí, např. rozpínání nebo smršťování
[6,8,2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4007 |
K |
· ·
na základě interpolace, např. bilineární interpolace
(
demozaikování obrazu
G06T 3/4015
;
škálování řízené hranami nebo založené na hranách
G06T 3/403
)
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4015 |
K |
· ·
Demozaikování obrazů, např. pole barevných filtrů [CFA] nebo Bayerovy vzory
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4023 |
K |
· ·
založené na decimování pixelů nebo řádků pixelů
;
založené na vkládání pixelů nebo řádků pixelů
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/403 |
K |
· ·
Škálování řízené hranami
;
Škálování založené na hranách
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4038 |
K |
· ·
Mozaikování obrazu, např. skládání rovinných obrazů z rovinných dílčích obrazů
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4046 |
K |
· ·
s použitím neurálních sítí
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4053 |
K |
· ·
založená na super-rozlišení, tj. výstupní rozlišení obrazu je vyšší než rozlišení snímače
[2024.01]
|
3 |
|
G06T 3/4061 |
K |
· · ·
vkládáním podrobností z různých spektrálních rozsahů
[2024.01]
|
3 |
|
G06T 3/4069 |
K |
· · ·
pomocí posunů dílčích pixelů
[2024.01]
|
3 |
|
G06T 3/4076 |
K |
· · ·
použitím původních obrazů s nízkým rozlišením k opakované korekci obrazů s vysokým rozlišením
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4084 |
K |
· ·
v transformační doméně, např. doménové škálování pomocí rychlé verze Fourierovy transformace [FFT]
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/4092 |
K |
· ·
Překódování rozlišení obrazu, např. pomocí architektur klient-server
[2024.01]
|
1 |
|
G06T 3/60 |
K |
·
Otáčení celých obrazů nebo jejich částí
[6,8,2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/602 |
K |
· ·
otáčením bloků, např. rekurzivním obrácením nebo otáčením
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/604 |
K |
· ·
pomocí zařízení číslicového počítače pro rotaci souřadnic [CORDIC]
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/606 |
K |
· ·
adresováním nebo mapováním paměti
[2024.01]
|
2 |
|
G06T 3/608 |
K |
· ·
deformací zešikmením, např. dvouprůchodové nebo tříprůchodové otáčení
[2024.01]
|