|
|
|
Index |
|
|
S |
|
F |
K |
MECHANIKA
;
OSVĚTLOVÁNÍ
;
TOPENÍ
;
ZBRANĚ
;
PRÁCE S TRHAVINAMI
|
C |
|
F16 |
K |
STROJNÍ SOUČÁSTI NEBO PRVKY
;
VŠEOBECNÁ OPATŘENÍ PRO ZAJIŠTĚNÍ ÚČINNÉ FUNKCE STROJŮ NEBO ZAŘÍZENÍ
;
TEPELNÁ IZOLACE VŠEOBECNĚ
|
U |
|
F16H |
K |
PŘEVODY
|
M |
|
F16H 59/00 |
K |
Ovládací vstupy rychlostních nebo reverzních převodů pro převádění rotačního pohybu
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/02 |
K |
·
Selektorová ústrojí
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/04 |
K |
· ·
Převodová selektorová ústrojí
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/06 |
K |
· · ·
převodový poměr je plynule měnitelný
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/08 |
K |
· ·
Řadící selektorová ústrojí
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/10 |
K |
· · ·
obsahující páky
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/12 |
K |
· · ·
obsahující tlačítka
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/14 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí kroutícího momentu nebo požadovaného kroutícího momentu
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/16 |
K |
· ·
Dynamometrické měření kroutícího momentu
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/18 |
K |
· ·
v závislosti na poloze pedálu plynu
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/20 |
K |
· · ·
Řazení na nižší rychlostní stupeň
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/22 |
K |
· · ·
Poloha pro chod naprázdno
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/24 |
K |
· ·
v závislosti na otevření přívěry karburátoru
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/26 |
K |
· ·
v závislosti na tlaku
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/28 |
K |
· · ·
Tlak ve zplynovači plynových turbin
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/30 |
K |
· · ·
Podtlak v sacím potrubí
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/32 |
K |
· · ·
Přeplňovací tlak ve spalovacích motorech
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/34 |
K |
· ·
v závislosti na přívodu paliva
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/36 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí rychlosti
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/38 |
K |
· ·
převodových prvků
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/40 |
K |
· · ·
Rychlost výstupního hřídele
[5,8]
|
3 |
|
F16H 59/42 |
K |
· · ·
Rychlost vstupního hřídele
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/44 |
K |
· ·
v závislosti na rychlosti stroje
(
F16H 59/46
má přednost
)
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/46 |
K |
· ·
v závislosti na poměru rychlostí
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/48 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí zrychlení
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/50 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí stavu stroje, např. polohy dveří nebo bezpečnostních pásů
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/52 |
K |
· ·
v závislosti na hmotnosti stroje, např. na změně hmotnosti, vyplývající z obsazení autobusu cestujícími
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/54 |
K |
· ·
v závislosti na signálech od brzdového ústrojí, např. parkovací brzdy
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/56 |
K |
· ·
v závislosti na signálech hlavní spojky
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/58 |
K |
· ·
v závislosti na signálech od řídicího ústrojí
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/60 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí okolních podmínek
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/62 |
K |
· ·
Atmosférický tlak
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/64 |
K |
· ·
Teplota okolního vzduchu
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/66 |
K |
· ·
Stav vozovky, např. sklon, kluznost
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/68 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí stavu převodového ústrojí
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/70 |
K |
· ·
v závislosti na nastaveném převodu
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/72 |
K |
· ·
v závislosti na charakteristických hodnotách oleje, např. na teplotě, na viskozitě
[5,8]
|
1 |
|
F16H 59/74 |
K |
·
Vstupy jsou funkcí parametrů motoru
(
F16H 59/14
má přednost
)
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/76 |
K |
· ·
Počet činných válců
[5,8]
|
2 |
|
F16H 59/78 |
K |
· ·
Teplota
[5,8]
|