Verze 2025.01 |
Index | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
S | F | K | MECHANIKA ; OSVĚTLOVÁNÍ ; TOPENÍ ; ZBRANĚ ; PRÁCE S TRHAVINAMI | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C | F02 | K | SPALOVACÍ MOTORY ; ZAŘÍZENÍ MOTORŮ NA HORKÝ PLYN NEBO NA ZPLODINY SPALOVÁNÍ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
U | F02D | K | OVLÁDÁNÍ SPALOVACÍCH MOTORŮ ( zařízení vozidla, působící pouze na jedinou dílčí jednotku, pro samočinné ovládání rychlosti vozidla B60K 31/00 ; společné ovládání dílčích jednotek vozidla různého typu nebo různé funkce, soustavy pro ovládání řízení silničního vozidla pro jiné účely než řízení jediné dílčí jednotky B60W ) [4,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
N | F02D |
Poznámky
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
I | F02D |
Obsah
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
G |
F02D 1/00
- F02D 7/00 |
Ovládání, např. regulace, vstřikování paliva | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 1/00 | K | Ovládání vstřikovacích čerpadel paliva, např. se vstřikováním vysokým tlakem ( F02D 3/00 má přednost ) [1,2,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 3/00 | K | Ovládání nízkotlakého vstřikování paliva, tj. kde se směs paliva a vzduchu, obsahující takto vstříknuté palivo, v podstatě stlačuje při kompresním zdvihu motoru, prostředky jinými než jen ovládáním vstřikovacího čerpadla [1,2,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 7/00 | K | Jiné neelektrické ovládání vstřikování paliva [1,4,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 9/00 | K | Ovládání motorů škrcením sacího potrubí pro přívod vzduchu nebo paliva a vzduchu nebo škrcením výfukového potrubí [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 11/00 | K | Uspořádání nebo úpravy k ovládání rozběhových prostředků motorů jinak než samočinně, např. obsluhou ( zvlášť pro zpětný chod F02D 27/00 ) [1,2,5,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 13/00 | K | Řízení výkonu motoru změnou pracovní charakteristiky sacího nebo výfukového ventilu, např. regulací trvání nasávání nebo výfuku [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 15/00 | K | Změna kompresního poměru [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 17/00 | K | Ovládání motorů vyřazováním jednotlivých válců ; Uvedení motorů do nevýkonného stavu nebo do chodu naprázdno ( ovládání nebo převedení v nevýkonný stav změnou pracovní charakteristiky sacího nebo výfukového ventilu F02D 13/00 ) [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
G |
F02D 19/00
- F02D 29/00 |
Zvláštní ovládání pro určité druhy nebo určité úpravy motorů | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 19/00 | K | Ovládání motorů vyznačené použitím jiných než kapalných paliv, více druhů paliv nebo nepalivových látek přidávaných do spalovacích směsí ( kde jsou tyto nepalivové látky plynné F02D 21/00 ) [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 21/00 | K | Ovládání motorů vyznačené dodávkou kyslíku nikoli ze vzduchu nebo jiného nepalivového plynu do motorů [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 23/00 | K | Ovládání motorů vyznačené možností jejich přeplnění [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 25/00 | K | Ovládání dvou nebo několika spřažených motorů [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 27/00 | K | Ovládání motorů vyznačených tím, že mohou pracovat jako reverzní [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 28/00 | K | Programové ovládání motorů [2,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 29/00 | K | Ovládání motorů, kde je takové ovládání specifické pro jimi hnaná zařízení, kde jsou tato zařízení jiná než části nebo příslušenství nezbytné pro provoz motoru, např. ovládání motorů prostřednictvím vnějších signálů [1,2,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
G |
F02D 31/00
- F02D 39/00 |
Jiné neelektrické ovládání spalovacích motorů [4] | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 31/00 | K | Použití neelektrických regulátorů citlivých na rychlost pro ovládání spalovacích motorů, jinde neuvedené [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 33/00 | K | Neelektrické ovládání přívodu paliva nebo spalovacího vzduchu, jinde neuvedené [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 35/00 | K | Neelektrické ovládání motorů v závislosti na vnějších nebo vnitřních podmínkách motorů, jinde neuvedené [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 37/00 | K | Neelektrické současné ovládání dvou nebo více funkcí motorů, nezahrnuté jinde [1,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 39/00 | K | Jiné neelektrické ovládání [1,4,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
N | F02D 41/00 |
Poznámky
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
G |
F02D 41/00
- F02D 45/00 |
Elektrické ovládání spalovacích motorů [4] | |||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 41/00 | K | Elektrické ovládání přívodu palivové směsi nebo jejích složek ( F02D 43/00 má přednost ) [4,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 43/00 | K | Společné elektrické ovládání dvou nebo více funkcí, např. zapalování, směsi paliva a vzduchu, recirkulace, přeplňování nebo úpravy výfukových plynů [4,8] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
M | F02D 45/00 | K | Elektrické ovládání neuvedené ve skupinách F02D 41/00 - F02D 43/00 [4,8] |