|
|
|
Index |
|
|
S |
|
F |
K |
MECHANIKA
;
OSVĚTLOVÁNÍ
;
TOPENÍ
;
ZBRANĚ
;
PRÁCE S TRHAVINAMI
|
C |
|
F02 |
K |
SPALOVACÍ MOTORY
;
ZAŘÍZENÍ MOTORŮ NA HORKÝ PLYN NEBO NA ZPLODINY SPALOVÁNÍ
|
U |
|
F02C |
K |
ZAŘÍZENÍ PLYNOVÝCH TURBÍN
;
PŘÍVODY VZDUCHU PRO ZAŘÍZENÍ S PROUDOVÝM POHONEM
;
ŘÍZENÍ PŘÍVODU PALIVA V ZAŘÍZENÍCH S PROUDOVÝM POHONEM SE VZDUCHOVÝM VĚTRÁNÍM
(
konstrukce turbín
F01D
;
zařízení s proudovým pohonem
F02K
;
konstrukce kompresorů nebo ventilátorů
F04
;
spalovací zařízení, v nichž se spalování odehrává ve fluidním loži paliva nebo jiných částic
F23C 10/00
;
generování spalin s vysokým tlakem nebo s vysokou rychlostí
F23R
;
použití plynových turbín v kompresorových chladicích zařízeních
F25B 11/00
)
|
M |
|
F02C 9/00 |
K |
Řízení zařízení plynových turbín
;
Řízení přívodu paliva v zařízeních se vzduchovým větráním a proudovým pohonem
(
regulace přívodu vzduchu
F02C 7/057
;
řízení turbín
F01D
;
řízení kompresorů
F04D 27/00
)
[1,3,8]
|
1 |
|
F02C 9/16 |
K |
·
Řízení průtoku pracovní tekutiny
(
F02C 9/48
má přednost
;
řízení průtoku přívodního vzduchu
F02C 7/057
)
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/18 |
K |
· ·
odběrem [vypouštěním], obtokem nebo působením na proměnná propojení pracovní tekutiny mezi turbínami nebo kompresory nebo jejich stupni
[3,5,8]
|
2 |
|
F02C 9/20 |
K |
· ·
škrcením
;
nastavením lopatek
[3,8]
|
3 |
|
F02C 9/22 |
K |
· · ·
nastavením turbínových lopatek
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/24 |
K |
· ·
Regulace hladiny tlaku v uzavřených cyklech
[3,8]
|
1 |
|
F02C 9/26 |
K |
·
Regulace přívodu paliva
(
F02C 9/48
má přednost
;
palivové ventily
F02C 7/232
)
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/28 |
K |
· ·
Regulační soustavy reagující na parametry zařízení nebo okolí, např. na teplotu, tlak, rychlost rotoru
(
F02C 9/30
- F02C 9/38
,
F02C 9/44
mají přednost
)
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/30 |
K |
· ·
vyznačená proměnným výkonem čerpadla paliva
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/32 |
K |
· ·
vyznačená škrcením paliva
(
F02C 9/38
má přednost
)
[3,8]
|
3 |
|
F02C 9/34 |
K |
· · ·
Společná regulace jednotlivých přívodů k hlavnímu hořáku a k pomocným hořákům
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/36 |
K |
· ·
vyznačená vracením paliva do jímky
(
F02C 9/38
má přednost
)
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/38 |
K |
· ·
vyznačená škrcením a vracením paliva do jímky
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/40 |
K |
· ·
zvlášť upravená pro používání zvláštního paliva nebo několika druhů paliv
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/42 |
K |
· ·
zvlášť upravená pro současné řízení dvou nebo více zařízení
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/44 |
K |
· ·
reagující na rychlost letadla, např. regulace dle Machova čísla, optimalizace spotřeby paliva
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/46 |
K |
· ·
Nouzová regulace paliva
[3,8]
|
1 |
|
F02C 9/48 |
K |
·
Regulace přívodu paliva společně s jiným řízením zařízení
(
s řízením sekce trysek
F02K 1/17
)
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/50 |
K |
· ·
s regulací průtoku pracovní tekutiny
[3,8]
|
3 |
|
F02C 9/52 |
K |
· · ·
odběrem nebo obtokem pracovní tekutiny
[3,8]
|
3 |
|
F02C 9/54 |
K |
· · ·
škrcením pracovní tekutiny, nastavením lopatek
[3,8]
|
2 |
|
F02C 9/56 |
K |
· ·
s regulací přenosu výkonu
[3,8]
|
3 |
|
F02C 9/58 |
K |
· · ·
s řízením vrtule s proměnným stoupáním
[3,8]
|