|
|
|
Index |
|
|
S |
|
B |
K |
PROVÁDĚNÍ OPERACÍ
;
DOPRAVA
|
C |
|
B61 |
K |
ŽELEZNICE
|
U |
|
B61G |
K |
SPŘÁHLA ZVLÁŠŤ UPRAVENÁ PRO ŽELEZNIČNÍ VOZIDLA
;
TAŽNÁ NEBO NÁRAZOVÁ ZAŘÍZENÍ ZVLÁŠŤ UPRAVENÁ PRO ŽELEZNIČNÍ VOZIDLA
|
M |
|
B61G 3/00 |
K |
Spřáhla zahrnující protikusy podobného tvaru nebo podoby, které mohou být spřaženy bez použití jakékoli další části nebo částí
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/02 |
K |
·
se zasunovanými výkyvně montovanými háky nebo články, usměrňovanými sběrným zařízením, např. typu Dowty
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/04 |
K |
·
se spřáhlovou hlavou, která má na jedné straně ochranné rameno a kloub s úhlově uspořádanou přední a zadní částí, otočnou vzhledem k jeho druhé straně, přičemž přední část kloubu je spojovací částí, a prostředky k zajištění kloubu ve spřažené poloze, např. typu A. A. R. nebo Janney
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/06 |
K |
· ·
Zařízení k zajištění kloubu
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/08 |
K |
· ·
Ovládací zařízení, např. pro rozpojení
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/10 |
K |
·
se spřáhlovými hlavami ve tvaru hákových zasunovaných pevných čelistí, např. typu Willison
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/12 |
K |
· ·
Zařízení k uzavření čelistí
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/14 |
K |
· ·
Ovládací zařízení, např. pro rozpojení
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/16 |
K |
·
se spřáhlovými hlavami pevně spojenými s otočnými hákovými podkladnicemi nebo talíři a vyrovnávacími články, přičemž spojovací členy tvoří paralelogram, např. typu Scharfenberg
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/18 |
K |
· ·
Uzavírací zařízení
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/20 |
K |
· ·
Ovládací zařízení, např. pro rozpojení
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/22 |
K |
·
se spřáhlovými hlavami pevně spojenými uzávěrami, tvořenými výkyvnými západkami
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/24 |
K |
· ·
Zařízení k zajištění západky
[1,8]
|
2 |
|
B61G 3/26 |
K |
· ·
Ovládací zařízení, např. pro rozpojení
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/28 |
K |
·
se spřáhlovými hlavami pevně spojenými uzávěry, tvořenými posuvnými čepy
[1,8]
|
1 |
|
B61G 3/30 |
K |
·
se spřáhlovými hlavami pevně spojenými čepy, opatřenými uzavíracími výběžky, které jsou uvedeny do závěrné polohy otáčením čepů
[1,8]
|