|
|
|
Index |
|
|
S |
|
B |
K |
PROVÁDĚNÍ OPERACÍ
;
DOPRAVA
|
C |
|
B60 |
K |
VOZIDLA VŠEOBECNĚ
|
U |
|
B60T |
K |
SOUSTAVY PRO OVLÁDÁNÍ BRZD VOZIDEL NEBO JEJICH ČÁSTI
;
SOUSTAVY PRO OVLÁDÁNÍ BRZD NEBO JEJICH ČÁSTI VŠEOBECNĚ
(
ovládání elektrodynamických brzdových soustav
B60L 7/00
;
společné ovládání brzd a jiných pohonných jednotek vozidla
B60W
)
USPOŘÁDÁNÍ BRZDICÍCH PRVKŮ NA VOZIDLECH VŠEOBECNĚ
;
PŘENOSNÁ ZAŘÍZENÍ K ZABRÁNĚNÍ NEŽÁDOUCÍMU POHYBU VOZIDEL
;
ÚPRAVY VOZIDLA K USNADNĚNÍ CHLAZENÍ BRZD
[1,8]
|
M |
|
B60T 8/00 |
K |
Uspořádání pro seřízení brzdné síly pro brzdění kol tak, aby odpovídala měnícím se podmínkám u vozidla nebo povrchu vozovky, např. omezením nebo změnou rozdělení brzdné síly
(
změnou počtu činných brzdových válců v brzdových soustavách s posilovačem
B60T 17/10
)
[1,8]
|
1 |
|
B60T 8/17 |
K |
·
Použití elektrických nebo elektronických regulačních prostředků k ovládání brzdění
[8]
|
N |
|
B60T 8/17 |
|
Poznámky
Když se zatřiďuje do skupiny
B60T 8/17
, provádí se zatřiďování též na příslušných místech ve skupinách
B60T 8/18
,
B60T 8/24
,
B60T 8/26
nebo
B60T 8/32
, pokud jsou důležitá i jiná hlediska než elektronické ovládání.
|
2 |
|
B60T 8/171 |
K |
· ·
Zjišťování parametrů použitých při regulaci
;
Měření hodnot použitých při regulaci
[8]
|
2 |
|
B60T 8/172 |
K |
· ·
Stanovení ovládacích parametrů použitých při regulaci, např. výpočty obsahujícími změřené nebo zjištěné parametry
[8]
|
2 |
|
B60T 8/173 |
K |
· ·
Vyloučení nebo omezení účinku nežádoucích signálů, např. způsobených vibracemi nebo elektrickým šumem
[8]
|
2 |
|
B60T 8/174 |
K |
· ·
vyznačené použitím zvláštní ovládací logiky, např. fuzzy logiky
[8]
|
2 |
|
B60T 8/175 |
K |
· ·
Regulace brzd zvlášť upravená k tomu, aby zabraňovala nadměrnému otáčení kola během zrychlování vozidla, např. k regulaci trakce
[8]
|
2 |
|
B60T 8/1755 |
K |
· ·
Regulace brzd zvlášť upravená k ovládání stability vozidla, např. beroucí v úvahu rychlost zatáčení nebo příčné zrychlení v zatáčce
(
soustavy ovládání pohonu silničních vozidel pro ovládání jízdní stability jinak než ovládáním konkrétní dílčí jednotky
B60W 30/02
)
[8]
|
2 |
|
B60T 8/176 |
K |
· ·
Regulace brzd zvlášť upravená k tomu, aby zabránila nadměrnému prokluzování kol během zpomalování vozidla, např. ABS
(
B60T 8/1755
má přednost
)
[8]
|
3 |
|
B60T 8/1761 |
K |
· · ·
reagující na dynamiku kola nebo brzdy, např. prokluz kola, zrychení kola nebo míru změny tlaku brzdové kapaliny
[8]
|
3 |
|
B60T 8/1763 |
K |
· · ·
reagující na koeficient tření mezi koly a povrchem země
(
B60T 8/1764
má přednost
)
[8]
|
3 |
|
B60T 8/1764 |
K |
· · ·
Regulace během chodu na povrchu s rozdílnými koeficienty tření, např. mezi levou a pravou stranou, mí-split
[8]
|
3 |
|
B60T 8/1766 |
K |
· · ·
Rozdělení brzdných sil podle zatížení náprav vozidla, např. od přední k zadní části vozidla
[8]
|
3 |
|
B60T 8/1769 |
K |
· · ·
zvlášť upravená pro vozidla s více než jednou hnanou nápravou, např. vozidla s náhonem na čtyři kola
[8]
|
1 |
|
B60T 8/18 |
K |
·
reagující na váhu vozidla nebo zatížení, např. rozdělení zatížení
(
B60T 8/30
má přednost
;
reagující na váhu a podmínku rychlosti
B60T 8/58
)
[1,4,8]
|
2 |
|
B60T 8/20 |
K |
· ·
s postupným ovládáním
[1,8]
|
2 |
|
B60T 8/22 |
K |
· ·
s nepřetržitým ovládáním
[1,8]
|
1 |
|
B60T 8/24 |
K |
·
reagující na naklánění vozidla nebo změnu směru, např. projíždění zatáček
[1,8]
|
1 |
|
B60T 8/26 |
K |
·
vyznačené rozdílným brzděním u předních a zadních kol
[1,8]
|
2 |
|
B60T 8/28 |
K |
· ·
reagující na zpomalení
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/30 |
K |
· ·
reagující na zatížení
[4,8]
|
1 |
|
B60T 8/32 |
K |
·
reagující na podmínku rychlosti, např. zrychlení nebo zpomalení
(
B60T 8/28
má přednost
)
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/34 |
K |
· ·
s tekutinovým tlakovým regulátorem reagujícím na podmínku rychlosti
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/36 |
K |
· · ·
obsahujícím řídicí ventil reagující na elektromagnetickou sílu
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/38 |
K |
· · ·
obsahujícím ventilové prostředky ovládané prostřednictvím relé nebo budiče
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/40 |
K |
· · ·
obsahujícím přídavný tekutinový obvod s prostředky pro stlačování tekutiny pro úpravu tlaku brzdové kapaliny, např. s čerpadly poháněnými koly pro snímání podmínky rychlosti, nebo čerpadly ovládanými prostředky nezávislými na brzdové soustavě
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/42 |
K |
· · ·
s expanzními komorami pro regulaci tlaku
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/44 |
K |
· · ·
spolupracujícím se servomotorem posilovače sdruženým s hlavním válcem pro ovládání uvolnění a nového vytvoření brzdného tlaku prostřednictvím spolupráce se servomotorem
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/46 |
K |
· · ·
kde se tlak snižuje odvodem tekutiny
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/48 |
K |
· · ·
spojujícím brzdový válec s alternativním nebo přídavným zdrojem tlaku tekutiny
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/50 |
K |
· · ·
s prostředky pro ovládání rychlosti, se kterou se nově vytváří tlak v brzdách
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/52 |
K |
· ·
Snímání krouticího momentu, tj. kde se brzdicí činnost řídí silami vyvolávajícími nebo schopnými vyvolávat zkrutný nebo otočný pohyb brzděného otočného členu
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/54 |
K |
· ·
mechanickými prostředky
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/56 |
K |
· ·
s prostředky pro změnu koeficientu tření
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/58 |
K |
· ·
reagující na rychlost a jinou podmínku nebo na více podmínek rychlosti
[4,8]
|
N |
|
B60T 8/58 |
|
Poznámky
V této skupině se jediná podmínka, která sama o sobě reaguje na nebo představuje jinou jedinou podmínku, nepovažuje za více podmínek.
|
3 |
|
B60T 8/60 |
K |
· · ·
využívající elektrického obvodu pro řízení brzdicí činnosti, kde tento obvod vyvozuje řídicí funkci z dynamiky brzděného vozidla nebo kola
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/62 |
K |
· · · ·
u kterého jsou jednotlivá kola vozidla opatřena (i) nezávislými brzdovými soustavami působícími na jednotlivá kola v souladu s jejich dynamickým stavem, nebo (ii) ústřední jednotkou pro zpracování dat získávající vstupní údaje od jednotlivých kol nebo skupin kol a vydávající větší počet řídicích signálů pro oddělené řízení jednotlivých kol nebo skupin kol
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/64 |
K |
· · · ·
u kterého se řízená brzdicí činnost vyznačuje způsobem, kterým se tlak brzdové kapaliny zmenšuje nebo znovu vytváří
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/66 |
K |
· · · ·
u kterého brzdicí činnost reaguje na rozdíl mezi vypočtenou nebo jinou teoretickou rychlostí vozidla a skutečnou rychlostí jeho kol
[4,8]
|
5 |
|
B60T 8/68 |
K |
· · · · ·
u kterého je brzdicí činnost ovládaná rozdílem mezi mírou změny rychlosti vozidla a mírou změny rychlosti kol
[4,8]
|
5 |
|
B60T 8/70 |
K |
· · · · ·
za snímání jak zrychlení, tak i zpomalení buď vozidla, nebo kola
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/72 |
K |
· ·
reagující na rozdíl mezi podmínkou rychlosti, např. zpomalení, a pevným vztahem
(
B60T 8/66
má přednost
)
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/74 |
K |
· · ·
reagující na míru změny rychlosti
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/76 |
K |
· · ·
kde dva nebo více snímacích prostředků z různých kol udávají stejný druh podmínky rychlosti
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/78 |
K |
· · ·
využívající elektrického obvodu pro řízení brzdicí činnosti, kde tento obvod vyvozuje řídicí funkci z dynamiky brzděného vozidla nebo kola
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/80 |
K |
· · · ·
Prostředky snímající míru změny rychlosti
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/82 |
K |
· · · ·
kde dva nebo více snímacích prostředků z různých kol udávají stejný druh podmínky rychlosti
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/84 |
K |
· · · ·
u kterého jsou dvě kola nebo skupiny kol řízeny v závislosti na chování vztažného kola nebo skupiny kol, s prostředky pro změnu vztažného kola, např. postup vyšší volba, nižší volba
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/86 |
K |
· ·
kde se brzdy použijí samočinně v souladu s podmínkou rychlosti a kde jsou opatřené prostředky pro vyřazení zařízení pro samočinné brzdění z činnosti, vyskytnou-li se podmínky smyku
[4,8]
|
2 |
|
B60T 8/88 |
K |
· ·
s prostředky reagujícími na poruchu, tj. prostředky pro snímání a signalizaci chybné činnosti ovládacích prostředků reagujících na rychlost
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/90 |
K |
· · ·
využívajícími simulovaného rychlostního signálu pro zkoušení ovládacích prostředků reagujících na rychlost
[4,8]
|
3 |
|
B60T 8/92 |
K |
· · ·
uskutečňujícími samočinně opravnou činnost
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/94 |
K |
· · · ·
u regulátoru tlaku tekutiny
[4,8]
|
4 |
|
B60T 8/96 |
K |
· · · ·
u ovládacích prostředků reagujících na rychlost
[4,8]
|