|
|
|
Index |
|
|
S |
|
B |
K |
PROVÁDĚNÍ OPERACÍ
;
DOPRAVA
|
C |
|
B60 |
K |
VOZIDLA VŠEOBECNĚ
|
U |
|
B60L |
K |
POHON ELEKTRICKY POHÁNĚNÝCH VOZIDEL
(
uspořádání nebo montáž elektrických pohonných jednotek nebo většího počtu různých hnacích strojů pro vzájemný nebo společný pohon ve vozidlech
B60K 1/00
,
B60K 6/20
;
uspořádání nebo montáž elektrického řazení ve vozidlech
B60K 17/12
,
B60K 17/14
;
zabránění prokluzu kol snížením výkonu u kolejových vozidel
B61C 15/08
;
dynamoelektrické stroje
H02K
;
ovládání nebo řízení elektrických motorů
H02P
)
DODÁVÁNÍ ELEKTRICKÉ ENERGIE PRO POMOCNÁ ZAŘÍZENÍ ELEKTRICKY POHÁNĚNÝCH VOZIDEL
(
elektrická spojovací zařízení kombinovaná s mechanickými spojkami vozidel
B60D 1/64
;
elektrické vyhřívání pro vozidla
B60H 1/00
)
ELEKTRODYNAMICKÉ BRZDOVÉ SOUSTAVY PRO VOZIDLA VŠEOBECNĚ
(
ovládání nebo řízení elektrických motorů
H02P
)
MAGNETICKÉ ZAVĚŠENÍ NEBO VZNÁŠENÍ PRO VOZIDLA
;
SLEDOVÁNÍ PROVOZNÍCH PROMĚNNÝCH PRO ELEKTRICKY POHÁNĚNÁ VOZIDLA
;
ELEKTRICKÁ BEZPEČNOSTNÍ ZAŘÍZENÍ PRO ELEKTRICKY POHÁNĚNÁ VOZIDLA
[4]
|
M |
|
B60L 15/00 |
K |
Způsoby, zapojení nebo zařízení pro regulaci pohonu elektricky poháněných vozidel, např. rychlosti jejich trakčních motorů, pro dosažení žádoucího výkonu
;
Úprava ovládacího zařízení na elektricky poháněných vozidlech pro dálkové ovládání z pevného místa, z různých částí vozidla nebo z různých vozidel téhož sledu vozidel
[1,8]
|
1 |
|
B60L 15/02 |
K |
·
vyznačené druhem proudu použitého v ovládacím okruhu
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/04 |
K |
· ·
používající stejnosměrného proudu
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/06 |
K |
· ·
používající v podstatě sinusového střídavého proudu
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/08 |
K |
· ·
používající impulzy
[1,8]
|
1 |
|
B60L 15/10 |
K |
·
pro samočinné ovládání nadřazené ručnímu ovládání, a to za účelem omezení zrychlení vozidla, např. pro zabránění nadměrnému motorovému proudu
(
elektrická zařízení pro bezpečnostní účely
B60L 3/00
)
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/12 |
K |
· ·
s okruhy ovládanými relé nebo stykači
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/14 |
K |
· ·
s hlavním ovladačem poháněným servomotorem
(
B60L 15/18
má přednost
)
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/16 |
K |
· ·
s hlavním ovladačem poháněným západkovým ústrojím
(
B60L 15/18
má přednost
)
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/18 |
K |
· ·
bez spojování a přerušování kontaktu, např. za použití transduktoru
[1,8]
|
1 |
|
B60L 15/20 |
K |
·
pro ovládání vozidla nebo jeho hnacího motoru k dosažení žádaných provozních veličin, např. rychlosti, krouticího momentu, programované změny rychlosti
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/22 |
K |
· ·
s postupným uváděním do činnosti vzájemně závislých přepínačů, např. relé, stykačů, programových válců
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/24 |
K |
· ·
s hlavním ovladačem poháněným servomotorem
(
B60L 15/28
má přednost
)
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/26 |
K |
· ·
s hlavním ovladačem poháněným západkovým ústrojím
(
B60L 15/28
má přednost
)
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/28 |
K |
· ·
bez spojování a přerušování kontaktu, např. za použití transduktoru
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/30 |
K |
· ·
s prostředky pro přechod na ruční ovládání
[1,8]
|
1 |
|
B60L 15/32 |
K |
·
Ovládání nebo regulace elektricky poháněných vozidel s více jednotkami
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/34 |
K |
· ·
s ručním ovládáním nastavovacího zařízení
[1,8]
|
3 |
|
B60L 15/36 |
K |
· · ·
s nadřazeným samočinným ovládáním, např. aby se zabránilo nadměrnému motorovému proudu
[1,8]
|
2 |
|
B60L 15/38 |
K |
· ·
se samočinným ovládáním
[1,8]
|
1 |
|
B60L 15/40 |
K |
·
Úprava ovládacího zařízení na vozidle pro dálkové ovládání z pevného místa
(
zařízení podél cesty pro ovládací zařízení na kolejových vozidlech
B61L 3/00
;
centrální ovládací soustavy provozu na kolejích
B61L 27/00
)
[1,8]
|
1 |
|
B60L 15/42 |
K |
·
Úprava ovládacího zařízení na vozidle pro ovládání z různých částí vozidla nebo z různých vozidel téhož sledu vozidel
(
B60L 15/32
má přednost
)
[1,8]
|