|
|
|
Index |
|
|
S |
|
B |
K |
PROVÁDĚNÍ OPERACÍ
;
DOPRAVA
|
C |
|
B60 |
K |
VOZIDLA VŠEOBECNĚ
|
U |
|
B60G |
K |
USPOŘÁDÁNÍ ZAVĚŠENÍ VOZIDEL
(
vznášedla
B60V
;
spojení mezi karosérií vozidla a rámem vozidla
B62D 24/00
)
[5]
|
M |
|
B60G 21/00 |
K |
Sdružené systémy pro dvě nebo více pružně zavěšených kol, např. pro stabilizaci karosérie vozidla s ohledem na zrychlení, brzdění nebo odstředivé síly
(
B60G 17/033
má přednost
;
řízení výkyvných kol spojené s prostředky k naklánění karosérie vozidla směrem dovnitř v zatáčkách
B62D 9/02
)
[1,5,8]
|
1 |
|
B60G 21/02 |
K |
·
sdružené trvale
[1,8]
|
2 |
|
B60G 21/04 |
K |
· ·
mechanicky
[1,8]
|
3 |
|
B60G 21/045 |
K |
· · ·
mezi koly na rozdílných nápravách na téže straně vozidla, tj. na levé nebo na pravé straně
[5,8]
|
3 |
|
B60G 21/05 |
K |
· · ·
mezi koly na téže nápravě, ale na rozdílných stranách vozidla, tj. zavěšení levého a pravého kola je spřaženo
[5,8]
|
4 |
|
B60G 21/055 |
K |
· · · ·
Stabilizační tyče
[5,8]
|
2 |
|
B60G 21/06 |
K |
· ·
tekutinově
[1,8]
|
3 |
|
B60G 21/067 |
K |
· · ·
mezi koly na rozdílných nápravách na téže straně vozidla, tj. na levé nebo na pravé straně
[5,8]
|
3 |
|
B60G 21/073 |
K |
· · ·
mezi koly na téže nápravě, ale na rozdílných stranách vozidla, tj. zavěšení levého a pravého kola je spřaženo
[5,8]
|
1 |
|
B60G 21/08 |
K |
·
vyznačené použitím gyroskopů
(
gyroskopy pro stabilizaci karosérií vozidel bez regulace zavěšení
B62D 37/06
)
[1,4,5,8]
|
1 |
|
B60G 21/10 |
K |
·
sdružené nikoliv trvale, např. působící jen při zrychlování, jen při brzdění nebo jen v případě, kdy je řízení mimo polohu pro přímý směr
[1,8]
|