|
|
|
Index |
|
|
S |
|
B |
K |
PROVÁDĚNÍ OPERACÍ
;
DOPRAVA
|
C |
|
B60 |
K |
VOZIDLA VŠEOBECNĚ
|
U |
|
B60G |
K |
USPOŘÁDÁNÍ ZAVĚŠENÍ VOZIDEL
(
vznášedla
B60V
;
spojení mezi karosérií vozidla a rámem vozidla
B62D 24/00
)
[5]
|
M |
|
B60G 3/00 |
K |
Pružná zavěšení pro jediné kolo
(
otočné zavěšení ramen
samostatně
, jeho připojení k odpružené části vozidla, tlumicí prostředky pro omezení pohybů ramen
B60G 7/00
;
vyznačená uspořádáním, umístěním, nebo druhem per
B60G 11/00
)
[1,8]
|
1 |
|
B60G 3/01 |
K |
·
kde je kolo usazeno pro kluzný pohyb, např. ve svislém vodítku nebo na svislém vodítku
(
prostředky pro udržení sklonu kol
B60G 3/26
)
[5,8]
|
1 |
|
B60G 3/02 |
K |
·
s jediným otočným ramenem
[1,8]
|
2 |
|
B60G 3/04 |
K |
· ·
kde je rameno v podstatě příčné k podélné ose vozidla
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/06 |
K |
· · ·
kde je rameno tuhé
[1,8]
|
4 |
|
B60G 3/08 |
K |
· · · ·
kde rameno tvoří skříň nápravy
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/10 |
K |
· · ·
kde je rameno samopružicí, např. listové pero
[1,8]
|
2 |
|
B60G 3/12 |
K |
· ·
kde je rameno v podstatě rovnoběžné s podélnou osou vozidla
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/14 |
K |
· · ·
kde je rameno tuhé
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/16 |
K |
· · ·
kde je rameno samopružicí, např. listové pero
[1,8]
|
1 |
|
B60G 3/18 |
K |
·
se dvěma nebo více otočnými rameny, např. paralelogramem
[1,8]
|
2 |
|
B60G 3/20 |
K |
· ·
kde jsou všechna ramena tuhá
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/22 |
K |
· · ·
kde tuhé rameno tvoří skříň nápravy
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/24 |
K |
· · ·
kde je tuhé rameno tvořeno hnací nápravou
[1,8]
|
3 |
|
B60G 3/26 |
K |
· · ·
Prostředky k udržení v podstatě konstantního sklonu kol při propérování
[1,8]
|
2 |
|
B60G 3/28 |
K |
· ·
kde je alespoň jedno z ramen samopružicí, např. listové pero
[1,8]
|