Verze 2025.01
jazyk
      Index    
S   A K LIDSKÉ POTŘEBY
C   A63 K SPORT ; HRY ; ZÁBAVA
U   A63F K KARETNÍ, DESKOVÉ HRY NEBO RULETA ; HRY PROVOZOVANÉ V MÍSTNOSTECH S POUŽITÍM MALÝCH POHYBLIVÝCH HRACÍCH TĚLES ; VIDEOHRY ; HRY NEZAHRNUTÉ JINDE [5]
M   A63F 13/00 K Videohry, tj. hry používající elektronicky generovaný dvoj- nebo vícerozměrný displej [7,8,20140101]
1   A63F 13/20 K  ·   Vstupní uspořádání pro zařízení pro videohry [20140101]
2   A63F 13/21 K  ·   ·   vyznačené svými snímači, účely nebo typy [20140101]
3   A63F 13/211 K  ·   ·   ·   používající inerciální snímače, např. akcelerometry nebo gyroskopy [20140101]
3   A63F 13/212 K  ·   ·   ·   používající snímače, které nosí hráč, např. pro měření srdečního tepu nebo aktivity nohou [20140101]
3   A63F 13/213 K  ·   ·   ·   zahrnující prostředky pro detekci světla, např. kamery, fotodiody nebo infračervené články ( A63F 13/219 , A63F 13/655 mají přednost ) [20140101]
3   A63F 13/214 K  ·   ·   ·   pro nacházení kontaktů na povrchu, např. podlahových rohožích nebo dotykových podložkách [20140101]
4   A63F 13/2145 K  ·   ·   ·   ·   kde je tímto povrchem současně zobrazovací zařízení, např. dotykové obrazovky [20140101]
3   A63F 13/215 K  ·   ·   ·   zahrnující prostředky pro detekci akustických signálů, např. s použitím mikrofonu [20140101]
3   A63F 13/216 K  ·   ·   ·   používající zeměpisnou informaci, např. zaměření herního zařízení nebo hráče s použitím GPS [20140101]
3   A63F 13/217 K  ·   ·   ·   používající informaci týkající se prostředí, tj. informaci vytvořenou jinak než hráčem, např. okolní teplotu nebo vlhkost [20140101]
3   A63F 13/218 K  ·   ·   ·   používající tlakové snímače, např. vytvářející signál úměrný tlaku užitému hráčem [20140101]
3   A63F 13/219 K  ·   ·   ·   pro míření na určitá místa na displeji, např. světelná pera [20140101]
2   A63F 13/22 K  ·   ·   Nastavovací operace, např. kalibrace, konfigurace kláves nebo přiřazení tlačítek [20140101]
2   A63F 13/23 K  ·   ·   pro uživatelské rozhraní s herním zařízením, např. zvláštní rozhraní mezi ovladačem hry a konzolí [20140101]
3   A63F 13/235 K  ·   ·   ·   používající bezdrátové připojení, např. infračervené nebo piconet [20140101]
2   A63F 13/24 K  ·   ·   Jejich konstrukční součásti, např. ovladače hry s oddělitelnými rukojeťmi joysticku [20140101]
3   A63F 13/245 K  ·   ·   ·   zvlášť upravené pro konkrétní typ hry, např. volanty [20140101]
1   A63F 13/25 K  ·   Výstupní uspořádání pro zařízení pro videohry [20140101]
2   A63F 13/26 K  ·   ·   zahrnující alespoň jedno další zobrazovací zařízení, např. na ovladači hry nebo mimo herní box [20140101]
2   A63F 13/27 K  ·   ·   vyznačené velkou obrazovkou na veřejném místě, např. v kině, na stadionu nebo herním stadionu [20140101]
2   A63F 13/28 K  ·   ·   odpovídající na řídící signály přijaté z herního zařízení pro ovlivnění okolních podmínek, např. pro vibraci sedadel hráčů, aktivaci dávkovačů vůně nebo ovlivnění teploty či světla ( řízení výstupních signálů na základě postupu hry A63F 13/50 ) [20140101]
3   A63F 13/285 K  ·   ·   ·   Vyvolávající dotekové signály zpětné vazby prostřednictvím vstupního zařízení hry, např. silová zpětná vazba [20140101]
1   A63F 13/30 K  ·   Uspořádání propojení mezi herními servery a herními zařízeními ; Uspořádání propojení mezi herními zařízeními ; Uspořádání propojení mezi herními servery [20140101]
2   A63F 13/31 K  ·   ·   Komunikační hlediska charakteristická pro videohry, např. mezi několika herními zařízeními drženými v ruce v těsné blízkosti [20140101]
2   A63F 13/32 K  ·   ·   používající připojení místních sítí [LAN] [20140101]
3   A63F 13/323 K  ·   ·   ·   mezi herními zařízeními s odlišnými hardwarovými charakteristikami, např. herní zařízení držená v ruce připojitelná na herní konzole nebo arkádové automaty [20140101]
3   A63F 13/327 K  ·   ·   ·   používající bezdrátové sítě, např. Wi-Fi® nebo piconet [20140101]
2   A63F 13/33 K  ·   ·   používající připojení dálkových počítačových sítí [WAN] [20140101]
3   A63F 13/332 K  ·   ·   ·   používající bezdrátové sítě, např. mobilní sítě [20140101]
3   A63F 13/335 K  ·   ·   ·   používající Internet [20140101]
3   A63F 13/338 K  ·   ·   ·   používající televizní sítě [20140101]
2   A63F 13/34 K  ·   ·   používající připojení na stejné úrovni [peer-to-peer] [20140101]
2   A63F 13/35 K  ·   ·   Součásti herních serverů [20140101]
3   A63F 13/352 K  ·   ·   ·   zahrnující zvláštní uspořádání herních serverů, např. regionální servery spojené s národním serverem nebo množstvím serverů organizujících rozdělení herního světa [20140101]
3   A63F 13/355 K  ·   ·   ·   Provádění operací pro klienty s omezenými schopnostmi zpracování, např. servery převádějí měnící se herní scénu na kódovaný tok videa pro přenos na mobilní telefon nebo tenkého klienta [20140101]
3   A63F 13/358 K  ·   ·   ·   Úprava průběhu hry podle zatížení sítě nebo serveru, např. pro omezování zpoždění v důsledku odlišných rychlostí připojení mezi klienty [20140101]
1   A63F 13/40 K  ·   Zpracování vstupních řídících signálů u zařízení pro videohry, např. signály vytvořené hráčem nebo pocházející z prostředí [20140101]
2   A63F 13/42 K  ·   ·   překládáním vstupních signálů na herní příkazy, např. překládání posunutí snímacího hrotu na dotykové obrazovce do úhlu natočení volantu virtuálního vozidla [20140101]
3   A63F 13/422 K  ·   ·   ·   samočinně za účelem pomáhání hráči, např. samočinné brzdění v závodní hře [20140101]
3   A63F 13/424 K  ·   ·   ·   zahrnující akustické vstupní signály, např. použitím výsledků extrakce výšky tónu nebo rytmu nebo rozpoznávání hlasu [20140101]
3   A63F 13/426 K  ·   ·   ·   zahrnující informaci o umístění na obrazovce, např. souřadnice na obrazovce pro oblast, na kterou hráč míří světelným perem [20140101]
3   A63F 13/428 K  ·   ·   ·   zahrnující pohybové nebo poziční vstupní signály, např. signály představující otáčení vstupního ovladače nebo pohyby paže hráče snímané akcelerometry nebo gyroskopy [20140101]
2   A63F 13/44 K  ·   ·   zahrnující časování operací, např. provádění úkonu v rámci časového úseku [20140101]
1   A63F 13/45 K  ·   Řízení postupu videohry [20140101]
2   A63F 13/46 K  ·   ·   Výpočet herního skóre [20140101]
2   A63F 13/47 K  ·   ·   zahrnující větvení, např. zvolení jednoho z několika možných scénářů v daném časovém okamžiku [20140101]
2   A63F 13/48 K  ·   ·   Spuštění hry, např. aktivace herního zařízení nebo vyčkávání, až se ostatní hráči připojí k sezení pro více hráčů [20140101]
2   A63F 13/49 K  ·   ·   Ukládání stavu hry ; Pozastavení nebo ukončení hry [20140101]
3   A63F 13/493 K  ·   ·   ·   Pokračování ve hře, např. po pozastavení, poruše nebo výpadku napájení [20140101]
3   A63F 13/497 K  ·   ·   ·   Částečné nebo úplné přehrávání dřívějších herních úkonů [20140101]
1   A63F 13/50 K  ·   Řízení výstupních signálů na základě postupu hry [20140101]
2   A63F 13/52 K  ·   ·   zahrnující hlediska zobrazené herní scény [20140101]
3   A63F 13/525 K  ·   ·   ·   Měnění parametrů virtuálních kamer [20140101]
4   A63F 13/5252 K  ·   ·   ·   ·   používající dvě nebo více virtuálních kamer současně nebo postupně, např. samočinné přepínání mezi pevnými virtuálními kamerami, když postava změní místnost, nebo zobrazování pohledu v zpětném zrcátku v automobilové závodní hře [20140101]
4   A63F 13/5255 K  ·   ·   ·   ·   podle specializovaných pokynů od hráče, např. použití sekundárního joysticku pro rotaci kamery okolo postavy hráče [20140101]
4   A63F 13/5258 K  ·   ·   ·   ·   dynamickou úpravou pozice virtuální kamery pro udržení herního předmětu nebo herní postavy v jejím pohledovém objemu, např. pro sledování postavy nebo míče [20140101]
2   A63F 13/53 K  ·   ·   zahrnující dodatečnou vizuální informaci poskytnutou k herní scéně, např. pomocí překryvu pro simulaci průhledového displeje [HUD] nebo zobrazení laserového zaměřovače ve střílecí hře [20140101]
3   A63F 13/533 K  ·   ·   ·   pro nápovědu hráči, např. zobrazením herního menu [20140101]
3   A63F 13/537 K  ·   ·   ·   používající indikátory, např. ukazující stav herní postavy na obrazovce [20140101]
4   A63F 13/5372 K  ·   ·   ·   ·   pro označování postav, předmětů nebo míst v herní scéně, např. zobrazení kruhu pod postavou řízenou hráčem [20140101]
4   A63F 13/5375 K  ·   ·   ·   ·   pro grafické nebo textové naznačení úkonu, např. zobrazením šipky označující zatáčku v závodní hře [20140101]
4   A63F 13/5378 K  ·   ·   ·   ·   pro zobrazení dodatečného pohledu shora, např. radarové obrazovky nebo mapy ( s použitím dvou nebo více virtuálních kamer současně A63F 13/5252 ) [20140101]
2   A63F 13/54 K  ·   ·   zahrnující akustické signály, např. pro simulaci zvuků motoru závislých na otáčkách za minutu [RPM] v závodní hře nebo dozvuku proti virtuální stěně [20140101]
1   A63F 13/55 K  ·   Řízení herních postav nebo herních předmětů na základě postupu hry [20140101]
2   A63F 13/56 K  ·   ·   Výpočet pohybu herních postav s ohledem na jiné herní postavy, herní objekty nebo prvky herní scény, např. pro simulaci chování skupiny virtuálních vojáků nebo pro nalezení cesty [20140101]
2   A63F 13/57 K  ·   ·   Simulace vlastností, chování nebo pohybu předmětů v herním světě, např. výpočet nosnosti pneumatik v automobilové závodní hře ( A63F 13/56 má přednost ) [20140101]
3   A63F 13/573 K  ·   ·   ·   s použitím drah herních předmětů, např. golfového míčku podle bodu dopadu [20140101]
3   A63F 13/577 K  ·   ·   ·   s použitím stanovení kontaktu mezi herními postavami nebo předměty, např. pro vyhnutí se srážce mezi virtuálními závodními auty [20140101]
2   A63F 13/58 K  ·   ·   výpočtem stavů herních postav, např. výdrže, síly, motivace nebo hladiny energie [20140101]
1   A63F 13/60 K  ·   Vytváření nebo měnění obsahu hry před nebo během provádění herního programu, např. vývojové nástroje zvlášť upravené pro vývoj hry nebo editor úrovní integrovaný ve hře [20140101]
2   A63F 13/61 K  ·   ·   s použitím reklamní informace [20140101]
2   A63F 13/63 K  ·   ·   hráčem, např. vývoj s použitím editoru úrovní [20140101]
2   A63F 13/65 K  ·   ·   samočinně herními zařízeními nebo servery z dat reálného světa, např. měření v živě vysílané závodní soutěži [20140101]
3   A63F 13/655 K  ·   ·   ·   importem fotografií, např. hráče [20140101]
2   A63F 13/67 K  ·   ·   přizpůsobivě nebo poučením z úkonů hráče, např. úprava úrovně dovednosti nebo skladováním úspěšných bojových sekvencí pro opětovné použití [20140101]
2   A63F 13/69 K  ·   ·   umožněním nebo aktualizací určitých herních prvků, např. odblokováním skrytých znaků, předmětů, úrovní nebo verzí [20140101]
1   A63F 13/70 K  ·   Hlediska zabezpečení hry nebo organizace hry [20140101]
2   A63F 13/71 K  ·   ·   používající zabezpečenou komunikaci mezi herními zařízeními a herními servery, např. šifrováním herních dat nebo ověřováním hráčů [20140101]
2   A63F 13/73 K  ·   ·   Autorizace herních programů nebo herních zařízení, např. kontrola pravosti [20140101]
2   A63F 13/75 K  ·   ·   Prosazování pravidel, např. detekce nečisté hry nebo vytváření seznamů podvádějících hráčů [20140101]
2   A63F 13/77 K  ·   ·   zahrnující údaje týkající se herních zařízení nebo herních serverů, např. konfigurační údaje, verzi softwaru nebo velikost paměti [20140101]
2   A63F 13/79 K  ·   ·   zahrnující údaje týkající se hráčů, např. identity, účty, upřednostnění nebo herní historie [20140101]
3   A63F 13/792 K  ·   ·   ·   pro účely placení, např. měsíční předplatné [20140101]
3   A63F 13/795 K  ·   ·   ·   pro nacházení jiných hráčů ; pro budování týmu ; pro poskytnutí seznamu kamarádů [20140101]
3   A63F 13/798 K  ·   ·   ·   pro hodnocení dovedností nebo pro řazení hráčů, např. pro vytváření síně slávy ( výpočet herního skóre A63F 13/46 ) [20140101]
1   A63F 13/80 K  ·   Zvláštní úpravy pro provádění určitého herního žánru nebo herního módu [20140101]
2   A63F 13/803 K  ·   ·   Řízení vozidel nebo plavidel, např. aut, letadel, lodí, robotů nebo tanků [20140101]
2   A63F 13/807 K  ·   ·   Klouzání nebo smýkání na površích, např. používání lyží, bruslí nebo prken [20140101]
2   A63F 13/812 K  ·   ·   Míčové hry, např. fotbal nebo baseball [20140101]
2   A63F 13/814 K  ·   ·   Hudební výkony, např. hodnocením schopnosti hráče následovat notaci [20140101]
2   A63F 13/816 K  ·   ·   Atletika, např. atletické sporty [20140101]
2   A63F 13/818 K  ·   ·   Rybolov [20140101]
2   A63F 13/822 K  ·   ·   Strategické hry ; Rolové hry [hry na hrdiny] ( A63F 13/825 , A63F 13/828 mají přednost ) [20140101]
2   A63F 13/825 K  ·   ·   Péče o virtuální postavy [20140101]
2   A63F 13/828 K  ·   ·   Vedení virtuálních sportovních týmů [20140101]
2   A63F 13/833 K  ·   ·   Boj muže proti muži, např. soutěže v bojových uměních ( A63F 13/837 má přednost ) [20140101]
2   A63F 13/837 K  ·   ·   Střelba na terče [20140101]
2   A63F 13/843 K  ·   ·   zahrnující současně dva nebo více hráčů na témže herním zařízení, např. vyžadující použití řady ovladačů nebo určitý pohled na herní údaje pro každého hráče [20140101]
2   A63F 13/847 K  ·   ·   Hraní se spoluprácí, např. vyžadující koordinované úkony od několika hráčů pro dosažení společného cíle [20140101]
1   A63F 13/85 K  ·   Poskytnutí dalších služeb hráčům [20140101]
2   A63F 13/86 K  ·   ·   Pozorování her hraných jinými hráči [20140101]
2   A63F 13/87 K  ·   ·   Komunikace s jinými hráči během hraní hry, např. pomocí elektronické pošty nebo chatu [20140101]
2   A63F 13/88 K  ·   ·   Minihry prováděné nezávisle, zatímco se nahrávají hlavní hry [20140101]
1   A63F 13/90 K  ·   Konstrukční součásti nebo uspořádání zařízení pro videohry nezahrnuté ve skupinách A63F 13/20 nebo A63F 13/25 , např. kryty, elektrické rozvody, připojení nebo skříňky [20140101]
2   A63F 13/92 K  ·   ·   Zařízení pro videohry zvlášť upravená pro držení v ruce během hraní [20140101]
2   A63F 13/95 K  ·   ·   Paměťová média zvlášť upravená pro ukládání herní informace, např. kazety pro videohry [20140101]
2   A63F 13/98 K  ·   ·   Příslušenství, tj. oddělitelná zařízení volitelná pro použití zařízení pro videohry, např. opory pro uchopení herních ovladačů [20140101]