|
|
|
Index |
|
|
S |
|
A |
K |
LIDSKÉ POTŘEBY
|
C |
|
A63 |
K |
SPORT
;
HRY
;
ZÁBAVA
|
U |
|
A63F |
K |
KARETNÍ, DESKOVÉ HRY NEBO RULETA
;
HRY PROVOZOVANÉ V MÍSTNOSTECH S POUŽITÍM MALÝCH POHYBLIVÝCH HRACÍCH TĚLES
;
VIDEOHRY
;
HRY NEZAHRNUTÉ JINDE
[5]
|
M |
|
A63F 13/00 |
K |
Videohry, tj. hry používající elektronicky generovaný dvoj- nebo vícerozměrný displej
[7,8,20140101]
|
1 |
|
A63F 13/20 |
K |
·
Vstupní uspořádání pro zařízení pro videohry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/21 |
K |
· ·
vyznačené svými snímači, účely nebo typy
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/211 |
K |
· · ·
používající inerciální snímače, např. akcelerometry nebo gyroskopy
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/212 |
K |
· · ·
používající snímače, které nosí hráč, např. pro měření srdečního tepu nebo aktivity nohou
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/213 |
K |
· · ·
zahrnující prostředky pro detekci světla, např. kamery, fotodiody nebo infračervené články
(
A63F 13/219
,
A63F 13/655
mají přednost
)
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/214 |
K |
· · ·
pro nacházení kontaktů na povrchu, např. podlahových rohožích nebo dotykových podložkách
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/2145 |
K |
· · · ·
kde je tímto povrchem současně zobrazovací zařízení, např. dotykové obrazovky
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/215 |
K |
· · ·
zahrnující prostředky pro detekci akustických signálů, např. s použitím mikrofonu
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/216 |
K |
· · ·
používající zeměpisnou informaci, např. zaměření herního zařízení nebo hráče s použitím GPS
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/217 |
K |
· · ·
používající informaci týkající se prostředí, tj. informaci vytvořenou jinak než hráčem, např. okolní teplotu nebo vlhkost
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/218 |
K |
· · ·
používající tlakové snímače, např. vytvářející signál úměrný tlaku užitému hráčem
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/219 |
K |
· · ·
pro míření na určitá místa na displeji, např. světelná pera
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/22 |
K |
· ·
Nastavovací operace, např. kalibrace, konfigurace kláves nebo přiřazení tlačítek
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/23 |
K |
· ·
pro uživatelské rozhraní s herním zařízením, např. zvláštní rozhraní mezi ovladačem hry a konzolí
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/235 |
K |
· · ·
používající bezdrátové připojení, např. infračervené nebo piconet
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/24 |
K |
· ·
Jejich konstrukční součásti, např. ovladače hry s oddělitelnými rukojeťmi joysticku
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/245 |
K |
· · ·
zvlášť upravené pro konkrétní typ hry, např. volanty
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/25 |
K |
·
Výstupní uspořádání pro zařízení pro videohry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/26 |
K |
· ·
zahrnující alespoň jedno další zobrazovací zařízení, např. na ovladači hry nebo mimo herní box
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/27 |
K |
· ·
vyznačené velkou obrazovkou na veřejném místě, např. v kině, na stadionu nebo herním stadionu
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/28 |
K |
· ·
odpovídající na řídící signály přijaté z herního zařízení pro ovlivnění okolních podmínek, např. pro vibraci sedadel hráčů, aktivaci dávkovačů vůně nebo ovlivnění teploty či světla
(
řízení výstupních signálů na základě postupu hry
A63F 13/50
)
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/285 |
K |
· · ·
Vyvolávající dotekové signály zpětné vazby prostřednictvím vstupního zařízení hry, např. silová zpětná vazba
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/30 |
K |
·
Uspořádání propojení mezi herními servery a herními zařízeními
;
Uspořádání propojení mezi herními zařízeními
;
Uspořádání propojení mezi herními servery
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/31 |
K |
· ·
Komunikační hlediska charakteristická pro videohry, např. mezi několika herními zařízeními drženými v ruce v těsné blízkosti
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/32 |
K |
· ·
používající připojení místních sítí [LAN]
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/323 |
K |
· · ·
mezi herními zařízeními s odlišnými hardwarovými charakteristikami, např. herní zařízení držená v ruce připojitelná na herní konzole nebo arkádové automaty
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/327 |
K |
· · ·
používající bezdrátové sítě, např. Wi-Fi® nebo piconet
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/33 |
K |
· ·
používající připojení dálkových počítačových sítí [WAN]
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/332 |
K |
· · ·
používající bezdrátové sítě, např. mobilní sítě
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/335 |
K |
· · ·
používající Internet
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/338 |
K |
· · ·
používající televizní sítě
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/34 |
K |
· ·
používající připojení na stejné úrovni [peer-to-peer]
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/35 |
K |
· ·
Součásti herních serverů
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/352 |
K |
· · ·
zahrnující zvláštní uspořádání herních serverů, např. regionální servery spojené s národním serverem nebo množstvím serverů organizujících rozdělení herního světa
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/355 |
K |
· · ·
Provádění operací pro klienty s omezenými schopnostmi zpracování, např. servery převádějí měnící se herní scénu na kódovaný tok videa pro přenos na mobilní telefon nebo tenkého klienta
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/358 |
K |
· · ·
Úprava průběhu hry podle zatížení sítě nebo serveru, např. pro omezování zpoždění v důsledku odlišných rychlostí připojení mezi klienty
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/40 |
K |
·
Zpracování vstupních řídících signálů u zařízení pro videohry, např. signály vytvořené hráčem nebo pocházející z prostředí
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/42 |
K |
· ·
překládáním vstupních signálů na herní příkazy, např. překládání posunutí snímacího hrotu na dotykové obrazovce do úhlu natočení volantu virtuálního vozidla
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/422 |
K |
· · ·
samočinně za účelem pomáhání hráči, např. samočinné brzdění v závodní hře
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/424 |
K |
· · ·
zahrnující akustické vstupní signály, např. použitím výsledků extrakce výšky tónu nebo rytmu nebo rozpoznávání hlasu
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/426 |
K |
· · ·
zahrnující informaci o umístění na obrazovce, např. souřadnice na obrazovce pro oblast, na kterou hráč míří světelným perem
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/428 |
K |
· · ·
zahrnující pohybové nebo poziční vstupní signály, např. signály představující otáčení vstupního ovladače nebo pohyby paže hráče snímané akcelerometry nebo gyroskopy
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/44 |
K |
· ·
zahrnující časování operací, např. provádění úkonu v rámci časového úseku
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/45 |
K |
·
Řízení postupu videohry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/46 |
K |
· ·
Výpočet herního skóre
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/47 |
K |
· ·
zahrnující větvení, např. zvolení jednoho z několika možných scénářů v daném časovém okamžiku
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/48 |
K |
· ·
Spuštění hry, např. aktivace herního zařízení nebo vyčkávání, až se ostatní hráči připojí k sezení pro více hráčů
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/49 |
K |
· ·
Ukládání stavu hry
;
Pozastavení nebo ukončení hry
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/493 |
K |
· · ·
Pokračování ve hře, např. po pozastavení, poruše nebo výpadku napájení
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/497 |
K |
· · ·
Částečné nebo úplné přehrávání dřívějších herních úkonů
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/50 |
K |
·
Řízení výstupních signálů na základě postupu hry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/52 |
K |
· ·
zahrnující hlediska zobrazené herní scény
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/525 |
K |
· · ·
Měnění parametrů virtuálních kamer
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/5252 |
K |
· · · ·
používající dvě nebo více virtuálních kamer současně nebo postupně, např. samočinné přepínání mezi pevnými virtuálními kamerami, když postava změní místnost, nebo zobrazování pohledu v zpětném zrcátku v automobilové závodní hře
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/5255 |
K |
· · · ·
podle specializovaných pokynů od hráče, např. použití sekundárního joysticku pro rotaci kamery okolo postavy hráče
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/5258 |
K |
· · · ·
dynamickou úpravou pozice virtuální kamery pro udržení herního předmětu nebo herní postavy v jejím pohledovém objemu, např. pro sledování postavy nebo míče
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/53 |
K |
· ·
zahrnující dodatečnou vizuální informaci poskytnutou k herní scéně, např. pomocí překryvu pro simulaci průhledového displeje [HUD] nebo zobrazení laserového zaměřovače ve střílecí hře
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/533 |
K |
· · ·
pro nápovědu hráči, např. zobrazením herního menu
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/537 |
K |
· · ·
používající indikátory, např. ukazující stav herní postavy na obrazovce
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/5372 |
K |
· · · ·
pro označování postav, předmětů nebo míst v herní scéně, např. zobrazení kruhu pod postavou řízenou hráčem
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/5375 |
K |
· · · ·
pro grafické nebo textové naznačení úkonu, např. zobrazením šipky označující zatáčku v závodní hře
[20140101]
|
4 |
|
A63F 13/5378 |
K |
· · · ·
pro zobrazení dodatečného pohledu shora, např. radarové obrazovky nebo mapy
(
s použitím dvou nebo více virtuálních kamer současně
A63F 13/5252
)
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/54 |
K |
· ·
zahrnující akustické signály, např. pro simulaci zvuků motoru závislých na otáčkách za minutu [RPM] v závodní hře nebo dozvuku proti virtuální stěně
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/55 |
K |
·
Řízení herních postav nebo herních předmětů na základě postupu hry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/56 |
K |
· ·
Výpočet pohybu herních postav s ohledem na jiné herní postavy, herní objekty nebo prvky herní scény, např. pro simulaci chování skupiny virtuálních vojáků nebo pro nalezení cesty
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/57 |
K |
· ·
Simulace vlastností, chování nebo pohybu předmětů v herním světě, např. výpočet nosnosti pneumatik v automobilové závodní hře
(
A63F 13/56
má přednost
)
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/573 |
K |
· · ·
s použitím drah herních předmětů, např. golfového míčku podle bodu dopadu
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/577 |
K |
· · ·
s použitím stanovení kontaktu mezi herními postavami nebo předměty, např. pro vyhnutí se srážce mezi virtuálními závodními auty
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/58 |
K |
· ·
výpočtem stavů herních postav, např. výdrže, síly, motivace nebo hladiny energie
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/60 |
K |
·
Vytváření nebo měnění obsahu hry před nebo během provádění herního programu, např. vývojové nástroje zvlášť upravené pro vývoj hry nebo editor úrovní integrovaný ve hře
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/61 |
K |
· ·
s použitím reklamní informace
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/63 |
K |
· ·
hráčem, např. vývoj s použitím editoru úrovní
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/65 |
K |
· ·
samočinně herními zařízeními nebo servery z dat reálného světa, např. měření v živě vysílané závodní soutěži
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/655 |
K |
· · ·
importem fotografií, např. hráče
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/67 |
K |
· ·
přizpůsobivě nebo poučením z úkonů hráče, např. úprava úrovně dovednosti nebo skladováním úspěšných bojových sekvencí pro opětovné použití
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/69 |
K |
· ·
umožněním nebo aktualizací určitých herních prvků, např. odblokováním skrytých znaků, předmětů, úrovní nebo verzí
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/70 |
K |
·
Hlediska zabezpečení hry nebo organizace hry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/71 |
K |
· ·
používající zabezpečenou komunikaci mezi herními zařízeními a herními servery, např. šifrováním herních dat nebo ověřováním hráčů
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/73 |
K |
· ·
Autorizace herních programů nebo herních zařízení, např. kontrola pravosti
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/75 |
K |
· ·
Prosazování pravidel, např. detekce nečisté hry nebo vytváření seznamů podvádějících hráčů
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/77 |
K |
· ·
zahrnující údaje týkající se herních zařízení nebo herních serverů, např. konfigurační údaje, verzi softwaru nebo velikost paměti
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/79 |
K |
· ·
zahrnující údaje týkající se hráčů, např. identity, účty, upřednostnění nebo herní historie
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/792 |
K |
· · ·
pro účely placení, např. měsíční předplatné
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/795 |
K |
· · ·
pro nacházení jiných hráčů
;
pro budování týmu
;
pro poskytnutí seznamu kamarádů
[20140101]
|
3 |
|
A63F 13/798 |
K |
· · ·
pro hodnocení dovedností nebo pro řazení hráčů, např. pro vytváření síně slávy
(
výpočet herního skóre
A63F 13/46
)
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/80 |
K |
·
Zvláštní úpravy pro provádění určitého herního žánru nebo herního módu
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/803 |
K |
· ·
Řízení vozidel nebo plavidel, např. aut, letadel, lodí, robotů nebo tanků
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/807 |
K |
· ·
Klouzání nebo smýkání na površích, např. používání lyží, bruslí nebo prken
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/812 |
K |
· ·
Míčové hry, např. fotbal nebo baseball
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/814 |
K |
· ·
Hudební výkony, např. hodnocením schopnosti hráče následovat notaci
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/816 |
K |
· ·
Atletika, např. atletické sporty
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/818 |
K |
· ·
Rybolov
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/822 |
K |
· ·
Strategické hry
;
Rolové hry [hry na hrdiny]
(
A63F 13/825
,
A63F 13/828
mají přednost
)
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/825 |
K |
· ·
Péče o virtuální postavy
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/828 |
K |
· ·
Vedení virtuálních sportovních týmů
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/833 |
K |
· ·
Boj muže proti muži, např. soutěže v bojových uměních
(
A63F 13/837
má přednost
)
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/837 |
K |
· ·
Střelba na terče
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/843 |
K |
· ·
zahrnující současně dva nebo více hráčů na témže herním zařízení, např. vyžadující použití řady ovladačů nebo určitý pohled na herní údaje pro každého hráče
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/847 |
K |
· ·
Hraní se spoluprácí, např. vyžadující koordinované úkony od několika hráčů pro dosažení společného cíle
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/85 |
K |
·
Poskytnutí dalších služeb hráčům
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/86 |
K |
· ·
Pozorování her hraných jinými hráči
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/87 |
K |
· ·
Komunikace s jinými hráči během hraní hry, např. pomocí elektronické pošty nebo chatu
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/88 |
K |
· ·
Minihry prováděné nezávisle, zatímco se nahrávají hlavní hry
[20140101]
|
1 |
|
A63F 13/90 |
K |
·
Konstrukční součásti nebo uspořádání zařízení pro videohry nezahrnuté ve skupinách
A63F 13/20
nebo
A63F 13/25
, např. kryty, elektrické rozvody, připojení nebo skříňky
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/92 |
K |
· ·
Zařízení pro videohry zvlášť upravená pro držení v ruce během hraní
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/95 |
K |
· ·
Paměťová média zvlášť upravená pro ukládání herní informace, např. kazety pro videohry
[20140101]
|
2 |
|
A63F 13/98 |
K |
· ·
Příslušenství, tj. oddělitelná zařízení volitelná pro použití zařízení pro videohry, např. opory pro uchopení herních ovladačů
[20140101]
|